Spirit & Joy

Jóga és Spiritualitás egy helyen

Mi a boldogság? :)
Öt tipp, ami Nekem segít/ett

Mit is jelent a boldogság?

Mindenki keresi, kutatja, azonban még sem találja. Sokszor azt látjuk, hogy az a boldog, aki gazdag, bármit megvehet és úgy élhet, ahogy csak akar. Rá két hétre olvashatjuk, hogy jaaj alkoholista lett , jaj drogozik, jaj belebetegedett abba a szakmába, ami azt a rengeteg pénzt hozta számára. 

Nagyon sokáig én is azt hittem, hogyha elvégzem a fősulit, meg izmos leszek , szép leszek stb akkor majd eljön a várva várt boldogság. Nos nem így lett. Sokféle önfejlesztő anyagot meghallgattam , elolvastam, hogy hátha segítenek. Nos igen, kaptam is segítséget tőlük, de az az igazság, amit én észrevettem az az, hogy nem az a lényeg, hogy mit mond a külvilág. Hanem a saját belső hangunk. Magunkra kell igazán figyelnünk. Persze, fontosak az emberi kapcsolataink, hogy ne éhezzünk, és nélkülözzünk oké, de amikor egy olyan hajszába megy ez át , hogy már azt sem tudod ki vagy, és elveszted a kapcsolatodat önmagaddal akkor az már régen rossz. 

Hogy kinek mit jelent a boldogság nem tudom, mert szerintem ez egyéni. Az, hogy nekem mit jelent? Játék a kutyámmal, egy jó könyv olvasása, egy csodás jógázás ( vagy amikor taníthatok, nos az a legeslegszebb élmény ) , egy beszélgetős, lazulós este a barátokkal, séta a természetben , zenélés , éneklés ... Nos engem ezek a dolgok tesznek boldoggá. Részben. Persze, fontos nekem is, hogy keressek elég pénzt, ne éhezzek, fennt tudjam magam tartani, de ami számomra igazán fontos, az a BELSŐ BÉKÉM. 

Sokan kérdezik tőlem, hogy jóginaként vagyok-e dühös, vagy szomorú. Nyilván igen, csak törekszem arra, hogy minél kevesebb időt töltsek ebben az állapotban, és hogy ne raktározzak el feszültséget . Belső békéért a boldogságért dolgozni kell, olyan akár egy izmos test, azt is  el kell érni és fennt is kell tudni tartani. Ha elkezdesz edzeni, ott is vannak azért szabályok, amiket be kell tartanod ahhoz, hogy elérd amit szeretnél szerintem ez a boldogsággal is ugyanígy van. 

Szeretnék veletek megosztani öt tippet, ami segített boldogabbá válnom, és ezt fennttartanom :)

 

 

1, Ne foglalkozz azzal, hogy másnak mi van- tudom , ez klisés, de az, ha folyton hasonlítgatsz nem fog segíteni, sőt csak rontani fog a kedélyállapotodon!

2, olvass / hallgass olyan anyagokat, amik segítenek abban, hogy boldog maradhass- nagyon sok motivációs könyv és hanganyag létezik amikből  ki tudod választani, hogy neked melyik tetszik és ki tudod próbálni a módszereket, és egy idő után összeáll az eszköztárad :)

3, találd meg azt a mozgásformát amit szeretsz- az edzés segít abban, hogy egészségesebbnek , kipihentebbnek érezd magad :), ráadásul a mozgás a stressz szintedet is csökkenti :)

4, szánj időt önmagadra mindennap- ha ez öt perc akkor annyi, de legyen minden napod része az énidő. Olvass, vegyél egy forró fürdőt, vagy ami tetszik :)

5, keresd a pozitív emberek társaságát- beszélgess olyanokkal, akik hisznek benned, vagy megvalósították azt, amit te szeretnél. Tök jó barátokat szerezhetsz és emellett még tanulhatsz is :) ( igazi öröm ) ... :) 

 

 

 

 

A saját boldogságodért csak te felelsz. Mitől vagy boldog, mi az amit igazán szeretsz? Kezdd el felfedezni ... Ez egy csodás kaland kezdete, ami csak a Tiéd :) 

Mert mindenki megérdemli , hogy boldog élete legyen ,remélem te is megtalálod ( ha még eddig nincs meg ). 

Bereniké

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritandjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr5214680168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Spirit & Joy

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy közvetítsem a jóga iránti szeretetemet, illetve szeretném, ha mások is megtapasztalnák a jóga áldásos hatásait :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása