Spirit & Joy

Jóga és Spiritualitás egy helyen

Rólam

Szia !

Scháb Bereniké vagyok. Jelenleg a Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán vagyok dietetikus hallgató, amellett pedig jógaoktató és gerincterápiás tréneri végzettségem van.  Egyetem kezdete környékén fogalmazódott meg bennem, hogy bizonyos dolgokat nem jól csinálok. Ekkor kezdtem el önfejlesztéssel foglalkozni. Könyveket vásároltam, jógában is igyekeztem fejlődni , illetve ellátogattam annyi előadásra, amennyire csak tudtam. 

Mindíg is foglalkoztatott az a gondolat, hogy még tovább képezzem magam, segíthessek az embereknek abban, ami már nekem sikerült, és tovább is tanulhassak másoktól. Weboldalam célja az lenne, hogy olvasgatni tudj jógáról, önfejlesztésről, de a legfőbb cél az, hogy te magad is elindulj/ újbóli lendületet kapj ahhoz, hogy megvalósítsd önmagad.

Remélem ehhez találsz Nálam segítséget :)

Bereniké

 

img_7885.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritandjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr8614658163

Spirit & Joy

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy közvetítsem a jóga iránti szeretetemet, illetve szeretném, ha mások is megtapasztalnák a jóga áldásos hatásait :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása