Spirit & Joy

Jóga és Spiritualitás egy helyen

Hogyan kezdődött?... I. rész
Önfejlesztésem kezdete

Mikor leérettségiztem és elkerültem egyetemre elkezdtem az igazi önfejlesztést. Azt éreztem, hogy ahogyan régen éltem az életem, amit gondoltam, ahogyan működtem, nem volt megfelelő. Akkor, még nagyon kétségbeestem, magamba zuhantam, mikor az életem olyan fordulatot vett, amire nem számítottam.  Azonban nagy hatással volt Rám a jelenlegi énektanárnőm Kádek Heni is, aki bízott bennem és bátorított folyamatosan zenei téren és az élet más területein is.Emellett persze hallgattam motivációs hanganyagokat, és olvastam. Azóta persze megtanultam, hogy mindíg vannak nehezebb és könnyebb időszakok az emberi életben, de jó, ha tudunk mihez nyúlni, ha épp a nehezebb részét éljük :) 

Össze is szedtem 1-2 kedvenc könyvet, ami nekem sokat segített abban, hogy a nehezebb időszakaimból ki tudjam hozni a legjobbat :)

 

1, Gabrielle Bernstein- Történhetnek csodák 

Gabby-t nagyon megszerettem. Ez volt az első könyvem , amit olvastam tőle ( és végig is csináltam.) Egyszerűen imádtam. Negyven napos program, ami  végigveszi életünk összes területét, és segít abban. hogy újfajta nézőpontből tudjunk ránézni. 

 

 

2, Szabó Péter- Válaszd a boldogságot

Számomra fantasztikus, hogy Magyarországon is elérhetőek végre pozitív tartalmak! Egyszerűen imádom Péter munkásságát, és a könyveit. Mindíg azt hallgattam, mikor meséltem a pozitív gondolatokról / könyvekről a környezetemnek, hogy jaaaj erre Magyarország nem vevő... Hát hála istennek mégis! :)

A könyv nagyon egyszerű nyelvezetű ( pont ezt szeretem benne, nincsenek körmönfont nehezen érthető gondolatok), és rendkívül lényegretörő. Kivesézi életünk egyik legfőbb célját a boldogságot, és eszközöket is kínál ennek a megteremtésére. :)

 

 

3, Rhonda Byrne: A varázslat

Ebben a könyvben szintén gyakorlatokat találtok, mely segít abban , hogy ráhangolódj a hálára. Ez 28 napos program tulajdonképpen, hol reggeli , hol pedig esti apróbb feladatokkal. Hálának rendkívüli ereje van, segít abban, hogy még több jót teremtsünk az életünkbe :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritandjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr8614680870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Spirit & Joy

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy közvetítsem a jóga iránti szeretetemet, illetve szeretném, ha mások is megtapasztalnák a jóga áldásos hatásait :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása