Spirit & Joy

Jóga és Spiritualitás egy helyen

Mi is az a Bullet Journal?

Bullet Journal tulajdonképpen egy kézzel készített napló. Saját igényeidhez tudod alakítani, és úgy osztod be, ahogyan csak akarod. 

Nagyon logikus, ha elsajátítod a vezetését, és könnyen tudod rendszerezni a megcsinálandó feladatokat. Sokan szoktak emellett rajzolni is bele, de az nem muszáj, nagyon sok minimalista bullet journal is van. Az Édesvíz Kiadónál jelent meg magyarul , illetve betettem a bemutató videóját is, amit meg tudsz nézni :)

Sokaknak az a kifogása , hogy jaj hosszú időbe telik megszerkeszteni az aktuális hónapot. Nos, nem születtem rajz és tervezőművésznek, azonban én 1 óra alatt meg tudtam eddig csinálni a tervezőmet minden hónapban úgy, hogy rajzoltam is mellette. 

Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésed, nézz bele a videóba, hátha te is kedvet kapsz hozzá :)

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritandjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr3114658675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Spirit & Joy

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy közvetítsem a jóga iránti szeretetemet, illetve szeretném, ha mások is megtapasztalnák a jóga áldásos hatásait :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása