Spirit & Joy

Jóga és Spiritualitás egy helyen

Hálanapló

Számomra az egyik legfantasztikusabb könyv, amit valaha vettem. Rendkívül színes, tele van idézetekkel, és segít abban, hogy pozitív tudjak maradni. Ezt a naplót decemberben vettem. Nagyon régóta nézegettem, de mindíg elvetettem, mert sokalltam az árát. Azonban decemberben azt mondtam, hogy na jó, ha már ilyen régóta nézegetem, akkor dolgom van vele, megveszem. Azóta is mindennap írok bele, és nagyon szeretem. Rhonda Byrne ( A Titok című könyvsorozat írónője) hívta fel a figyelmet arra, milyen fontos napi szinten hálásnak lennünk. Nemcsak kimondani, vagy leírni hogy Köszönöm, hanem át is érezni. 

fullsizeoutput_945.jpeg

Miért Vagy ma hálás? Milyen jó dolog történt ma Veled?  Ezek felett hajlamosak vagyunk elsiklani, de bármilyen apróság is legyen az, ami örömet okoz, ha igazi hálát érzünk, még több jön vissza belőle. 

Ebben a naplóban elrejtve vannak  apróbb feladatok, amik segítik azt, hogy még hálásabb lehess, és benne tudj maradni ebben a fantasztikus érzésben és be tudd vonzani amit szeretnél :)

 Ilyenek például:

  • színező 
  • idézetek spirituális könyvekből
  • álomlista
  • tippek az elengedéshez 
  • és sok gyönyörű oldal, amit teleírhatsz a saját gondolataiddal :)

Ridikülben is nagyon jól elfér, szóval csak ajánlani tudom, hogy próbáld ki és vonzz be még több csodát az életedbe :)

Bereniké

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritandjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr3314658729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Spirit & Joy

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy közvetítsem a jóga iránti szeretetemet, illetve szeretném, ha mások is megtapasztalnák a jóga áldásos hatásait :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása